23948sdkhjf

Dubai er næste stop for Carl Hansen & Søn

Møbelproducenten fortsætter sit intensive fokus på eksportmarkederne.
Carl Hansen & Søn voksede i 2014 for femte år i træk, og virksomheden oplever fortsat stigende efterspørgsel på alle eksportmarkeder.

Eksportandelen ligger uændret på 70 procent af den samlede omsætning, og det er især USA og England, der sammen med Norden har bidraget med de største vækstrater.

Netop for at styrke brandingen yderligere på eksportmarkederne har Carl Hansen & Søn investeret ressourcer i etableringen af store showrooms i Los Angeles og London – i tillæg til sidste års investering i en flagship store i Tokyo.

- Vi har fortsat intensivt fokus på eksportmarkederne, hvor vi konstant styrker salgsstyrken; både inden for det private såvel som det professionelle marked, siger administrerende direktør Knud Erik Hansen.

Efter sommerferien planlægger Carl Hansen & Søn at gå ind i Dubai, hvor virksomheden ser et stort uudnyttet potentiale. Knud Erik Hansen ønsker dog ikke på nuværende tidspunkt at gå i detaljer om planerne i Mellemøsten.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.082